Valokuvaus

Brändikuvaus

Valokuvat ovat tärkeä osa brändityötä. Jotta brändisi tulee myös nähdyksi, tarvitsevat sanat aina rinnalleen sopivia kuvia. Brändikuvat kertovat visuaalista tarinaa yrityksestäsi, sen arvoista ja henkilöstöstä - luoden voimakkaita mielikuvia. Brändikuvilla ilmennetään yrityksesi identiteettiä.

Tapahtumakuvaus

Tapahtumakuvilla on suuri merkitys tapahtuman markkinoinnissa – niin tapahtumaa ennen kuin sen jälkeenkin. Laadukkaat tapahtumakuvat viestivät tunnetta.

CV- ja henkilöstökuvaus

Persoonalliset henkilöstökuvat antavat yrityksellesi kasvot! Persoonallista brändiä ja yrityksen arvoja voidaan tuoda esiin vaikkapa miljööllä, valaistuksella, asennolla tai vaatetuksella.

Tuotekuvaus

Teemme niin syvättyjä tuotekuvia kuin yksilöllisiä tuoteasetelmiakin. Persoonalliset ja suunnitellut tuoteasetelmat ovat meille näistä tutuimpia kuvata.

Dokumentaarinen kuvaus

Dokumentaarisissa kuvauksissa kuvataan asiantuntijoita työssään. Monesti rehti tekemisen meininki on toimivin tapa, sillä se luo lähestyttävyyttä. Dokumentaarista kuvausta ei välttämättä tarvitse käsikirjoittaa – listataan vain halutut kuvakulmat muistiin ja lähdetään seuraamaan työskentelyä. Dokumentaariset kuvat sopivat hyvin sisällöntuotantoo, esimerkiksi uutiskirjeisiisn, verkkosivuille tai somejulkaisuihin.

Kuinka monta kuvaa sitten olisi hyvä määrä? Kuvien tarpeeseen vaikuttaa moni tekijä, mutta parhaiten oikeaa lukemaa voidaan alkaa metsästämään suunnitellun käytön ja tarkoituksen perusteella. Esimerkiksi jos päivität sosiaalista mediaa kolmesti viikossa, niin kuukaudessa kuvia kuluu noin 12, mikä tarkoittaa vuodessa noin 160 valokuvaa.

Tarvittava kuvien määrä?

 Toteutetaanko teillekin valokuvaus?

Kerro mistä olisit kiinnostunut, niin aletaan kehitellä sopivinta toteutusta!